You Don't Know Me
You Don't Know Me!

Do you know me ?.



Bonjour . welcome here . Please be nice with me. IM WARNING YOU ! Smile ツ
Bonjour! Welcome here. You don't know me. So don't judge anything 'bout me!Just Keep Calm And Love Me. Have enjoy read this blog!

Rindu Ajim.

Hai Ajim.



★Hmm. Rindu. Rindu sangat tak tahu kenapa. Ade buat SALAH kot! Hmm. you're so different this holiday! i don't why dear. Rindu ajim yang dulu. Yang open minded. yang happy go lucky. Yang sengih memanjang. Yang comel. yang handsome. Yang suka buat zaty melting ♡ 


★Ajim............. Perasan tak? Dekat setahun dah... 2/5/12- 2/5/13.. Alhamdulillah. Semoga kita dipanjangkan umur. success dalam apa jua. Be strong to face all problems. I Love You So much sayang *Kenyit mata sikit. Hohohoho. Thanks happy kan zaty dekat setahun ni. Penambah semangat zaty. pengurangan rindu zaty. Ehhh? :D

★ I Need You ♡ 

★ I Miss You ♡

★ I Love You ♡






#11thmonth #Love #Miss #Take #care #SPM2013