You Don't Know Me
You Don't Know Me!

Do you know me ?.



Bonjour . welcome here . Please be nice with me. IM WARNING YOU ! Smile ツ
Bonjour! Welcome here. You don't know me. So don't judge anything 'bout me!Just Keep Calm And Love Me. Have enjoy read this blog!

SPM Will over. Yeah. Freedom. But.....

Hai, Assalamualaikum.
HikHik.
Rindu bebenowww lah itew kat awak. Muah sikit.
Sorry dah lama tak bukak awak. Kita busy lah sayang.
Ni pon curik curik masa, padahal tak cukup masa nak study pizik. chemis,


Sekarang kite tgah demam SPM lah awak. Maaf ye incik blog.
Tapi kita masih setia dengan awak. Butinya, ite ingat password lagi.
Biasanya kalau dah berkurun tak bukak. tak ingat. Nampak tak awak dalam hati saya.


Halamakkk ai zaty. Dengan blog pon kau nak bersweet ek.


Hahahaha. Ehh biauwww le. blog aku. bukan blog ngko. Suka hati aku le.
Ni nak habaqqq ni, tgah kecoh pasal soalan SPM 2013 bocor. paper math dengan addmath.
Perghhhh. Soalan addmath dah gaban susah boleh kata bocor pulak.
Aku rela retest tauuu kalau grap naik. tsk tsk.
Apa nasib batch aku ni. Asyik ade je benda nak di uji kaji.
Ade je masalah berlaku.
jealous kepe sebab batch aku budak BAIK. ehhh?


Dan aku ade lagi 2 subjek. 6 paper.
Pastu yeahhhh. freedom. Huhuhu. Jangan jealous wahai adik adik.
Nanti ngko rasa sendiri lah. Cuma masa je lambat lagi. Hikhik

Yang form 4 tuh aku nak nasiatkan jgn memain.
**padahal akak atas aku penah nasihat kan form4 jgn memain. aku memain jugak. pastu ade hati nak nasihatkan adik adik. lagi dyorg xnk ikot sebab ngko yg nasihakan ek zaty. Hahaha

Tangan laju je naip. apa dalam pale otak aku curahkan.
Dengan benda ni hilang stress aku, daripada aku keluar malam hilangkan stress, which one better?


Bebel kat blog ah!!

Hikhik. Okay bai.