You Don't Know Me
You Don't Know Me!

Do you know me ?.



Bonjour . welcome here . Please be nice with me. IM WARNING YOU ! Smile ツ
Bonjour! Welcome here. You don't know me. So don't judge anything 'bout me!Just Keep Calm And Love Me. Have enjoy read this blog!

Nak Marah. Jangan Baca post ni.

Hai blog.

 nak nangis dulu. nak mengarut. Nak mencarut. Nak marah. semua ada. Tapi tahap keimanan dan kesabaran masih ada. Sentap sangat. Aku liar sangat ke? Yaaa aku tahu. Aku dah berubah. Mana tak nye. Kurang kasih sayang bak kata kau kan. Tapi kalau kau kat tempat aku. kau akan rasa apa aku rasa!! Susah nak survive. Kena berdikari. kau hidup senang boleh lah kata. Parents kau masih ada kan. Aku?  Haaa. kalau kau dah rasa, aku rasa kau pun akan makan balik ayat kau tuh! Tenggelam aku rasa!!

At least, seliar liar aku dalam  istilah liar kau tuh. aku takde nak cium anak orang kat depan orang! Peluk anak orang katanyeee sweet. Sweet taik unta lah weh. Dosa dol. Aku liar?? Liar? hahaha, kadang gelak jugak doe. Apenye yang aku liar sangat? Keluar malam? Ohh sorry. Itu bukan style aku. Peluk anak orang? Hmm. lagi lah tak. hahaha. So? Siapa lagi teruk? kau ke aku ekk? Ishhh. Wondering sehh!!

Nak kata aku pergi bandar naik moto? Ehh aku pergi dengan kazen okay!! Ade lesen lagi. Kalau tak siapa nak hantar? berdikari lahh. Kau ada? haha. Aku rasa kau lagi kurang dari aku!!

kau jelous kan sebenarnye dengan aku sebab tuh kau kata aku macam macam. hekhek. terima kasih tauuuuu! Sebab ayat kau aku takde mood nak study. Sebab kau jugak aku menangis macam hape kat makmal tuh. Nasib hanis sorang je yang nampak. Kau apa tahu nak jaga hati orang. main hembus je.
Lain kali tengok diri sendiri baru nak judge aku. Okay sayang:* hohohoktuihhh.

Maaf. Aku bukan nak aibkan kau kat sini. tapi aku luahkan apa aku rasa. dan sekarang aku legaaa. yang teramat legaaaa! Kalau cerita kat orang. kang orang pandang serong pulak kat kau!! Mana taknye. orang tahu perangai kau mcam mana. Btw, sorry ye haters!! i dah tercerita kat eizaz dengan shu pulak. Ngeeee 

terima kasih jugaaak. sebab kau bangkitkan semangat aku nak berubah