You Don't Know Me
You Don't Know Me!

Do you know me ?.



Bonjour . welcome here . Please be nice with me. IM WARNING YOU ! Smile ツ
Bonjour! Welcome here. You don't know me. So don't judge anything 'bout me!Just Keep Calm And Love Me. Have enjoy read this blog!

potpet

tetibe otak aku blank pulak nak taip apa. asal nak taip ni hati wa berdebar debar ohh. mungkin teringat ikan yang aku goreng. mungkin. Takut hangus je taip taip lupe ikan. sudahnye makan ah ikan hitam -__- lagipun dah nak pukol 12. kena amik adik..... OMG. Harap wa tak lupa sudah.

lepas entry pun aku post sebab video yang aku bagi kat ajim tak boleh bukak. sedih T.T 
Penat kot buat buat, eizaz teman lagi. jadi alarm aku pukul 12 ingat kan. Haha. moment gileeee. Dari awal pagi aku bukak lappy smpai 1 pagi. dok buat video ni. Tapi last last tak boleh bukak! Dan wa rasa...

Kenapa aku buta IT sangat T.T

Line pun nak go die sangat! harap je mahal konon line laju nk mampuih. sekali guna ahh. memang boleh campak dalam tong smpah mungkin......

Aku rasa nak curah kan segala penulisan aku kat entry ni. ah can go die t-__-t

semalam ingat nk otp dengan eizaz macam biasa. pepagi buta dok kekekeke kat depan sengsorang dalam keadaan gelap. tapi wa dah ngntuk. ah tertidur pulak. eizaz call sekali je. Dia macam tetau je! Hahah

idk why sejak dua menjak ni aku asyik buat air terlampau manis. terlampau tawar. Grrrrr!! 

menyirap kuasa satu juta adik aku jacked twitter aku! awat hang gila IT ha? Go die ah... 
Kau rosak kan handphone aku. Aku tau hang bagi aku iPod touch. Hahaha.

*publish*
petikan dari"Istanbul Aku Datang"