You Don't Know Me
You Don't Know Me!

Do you know me ?.



Bonjour . welcome here . Please be nice with me. IM WARNING YOU ! Smile ツ
Bonjour! Welcome here. You don't know me. So don't judge anything 'bout me!Just Keep Calm And Love Me. Have enjoy read this blog!

Semoga berkekalan!

Assalamualaikum....

Hai dearest sekalian. *Big yawn* Uhukkkk. Jam sekarang pkul 11.30 Nak post entry ni pukol 12. Tepat 02-10-2012. Post dengan penuh semangat! penuh keyakinan tanpa TYPO. Ahhahahakkk. Keyboard ni macam siuut! button B kene tekan sekuat hati kalau boleh tekan guna ibu jari kaki gamak ye. *Opssss.
Nampak tak bertapa happy nak type entry kali ni. Uwuuu. Dah sebulan tak update *Ehhhhh? Iyeeke makcik oi?

Huh, Semangat betol esok 02-10-2012. Mana tidak nye. Esok hari bersejarah, uwuuuuuuu. hari apa ekk? Alorh! Lupa pulak*Dah mula mengedik* K fine -___- Esok esok esok esok esok esok genap lima bulan dengan ajim! Jyeahhhhh. Alhamdulillah, Hope relationship kita kekal ye DearNajmi :)




Weh sayang! Apehal tengok bawah? Camera kat depan kot ;p 
DearNajmi, Masih ingat? Siapa crush kat siapa dulu? Msih ingat, siapa terus terang dulu? masih ingat tak? Berani nye aku bagitahu kau aku crush kat kau. Kau balas apa? Hewhew! Lepas dah bagitahu kau tuh. Ya Allah rasa macam dunia ni dah terbalik tahu! Rasa cinta akan di tolak! Tapi apa? Allah maha mengetahui kan? Awakk balas cinta saya! Ahahahakkk. Heaven rasa nye tak terkata! Thanks so much biy!


DearNajmi, Masih ingat tak masa first kita tentang mata! Ahahaha, aku rasa aku sorang jek ingat time pndang mata kau! Sumpah wehh, Malu kot nak cakap dengan kau. Even time tuh kawan and kau tak tahu pape. Heheh!


DearNajmi, ingat tak masa dalam bas nak pegi choral speaking! kau saiko aku. bapak malu dokk. " Zaty, Inilah bandar Batu Pahat" Woii. Wa tahu wa duduk muar. hahaha. Seriously wehh, Segan tahap %^$^&^*$. Tapi yang saiko kuat kuat ali. Huh -___-


Ingat time ni? Kau tanya " Kenapa kau snap gmbar macam tuh" Hahaha. Act, aku nak save gmbar kau! So, terpakse lah buat macam ni. Maaf!
DearNajmi. Ingat lagi first meet kat mana? Fatmah cookies k! Hahaha. Makan apa? i Segan segan! Huh..... Almaklumlahh. masing masing kenekan kita! Lepas tuh kau teman aku kat library! Ingat? sebelum kau pindah SASEM... Ya Allah. Berderai jugak jantung aku time tuh kene berjauhan dengan kau! Tapi apakan daya, Semua tuh untuk kejayaan kau jugak! Always pray for you dear!


DearNajmi, Ingat kat coolblog? Ingat takk?Kalau tak ingat mehh sini aku sekeh kepala hang. Erm, Ingat ? Coollog perisa oreo original tanpa pearl! Hahaha, That mine! Kau? Huh, selalu tukar perisa, Aku pun tak tahu kau suka apa. Heheh. And i wonder kau pun tak tahu apa aku suka kan? Uhuuuukkk! Banyak kenangan kan? Tapi memory aku dah full. kene tmbah lagi 100k GB mybe. Uhukkk.




DearNajmi, Ingat tak time ni? Woii, Ingat tak? Hehehe, Kau buli aku! kau amek selipar aku! Kau sorok kan! Penat aku carik. Dah lah kat rumah orang woi. Hahaha, Naseb kene buli dengan kau :)



DearNajmi, Ingat tak time ni! tak janji pun pakai PURPLE! Fav kita pulak tuh. And aku mengada nak snap same. Kenangan konon nye.. Jyeahh. happy saaaaaaangat time tuh! Thanks for everything!

DearNajmi, Jaga menda ♥ ni elok elok! Aku tak dapat bagi barang branded kat kau! Tapi aku boleh bagi sayang, rindu untuk kau! InsyaAllah. Hope relationship kita berpanjangan. You know what dear! Pecah rekod ni! Hahaha Sepanjang dengan kau, tak gaduh kan? cuma penah merajuk sekali jek dengan kau! SEKALI jek. Itupun kau dah risau tahap apa dah. Uhukkk.

DearNajmi Azamuddin Nazlan, Aku sayang kau ketat ketat! Mampat mampat! Erat erat k. Jangan lupa tuh! Kau banyak buat aku blushing! maluu woi. Uhukkk. pape pun thanks for everything! Tahan dengan perangai aku yang degil sangat nak mampuihhh. Wakakaka.

Najmi, kau tempat aku luah perasaan, kau paham aku, aku hargai sangat! Kau selalu buat aku sengih sorang sorang! How sweet kau buat aku macam ni :)

ForeverLove Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ.


Orite perjanjian dengan kau tido awal akan aku laksanakan dengan segera XD
Night!
farawell.