You Don't Know Me
You Don't Know Me!

Do you know me ?.



Bonjour . welcome here . Please be nice with me. IM WARNING YOU ! Smile ツ
Bonjour! Welcome here. You don't know me. So don't judge anything 'bout me!Just Keep Calm And Love Me. Have enjoy read this blog!

Mimpi Ayah.


Assalamualaikum.

Ayah saya comel macam saya. Awak ade tak? Takde k diam.



Hai guys, korang mesti happy kan? Almaklum lahh. Cuti sekolah seminggu, Then raya. Jyeahh! but i'm surely unhappy. But Why? Hmm, DearBlogger, I'm know i'm not strong to faced the fact. But i'm try my best! The end, i know i'm a weak person!

Tinggal berapa ramadhan je lagi. Then raya. Saya still unhappy, Try to happy with my fake smile. i know it hurt when who love me know that i'm use fake smile for them. I'm really sorry.

I really really miss my dad! Saya tahu ramai orang kehilangan ayah, saya harap diorang kuat, tak macam saya, hari hari menitiskan air mata selepas mimpi ayah. Duduk termenung, memikikan masa depan. Be negative, Ohh Noo. My mum selalu pesan,
semua ni ade hikmah,
 But.....

Hmm. Hampir setiap hari mimpi ayah. Dia datang dalam mimpi selalu sihat, takde nampak macam orang sakit. Dia senyum kat saya. Berbual dengan saya! Gaya orang sihat, i don't know why. Someone please explain for me. I need explaination!! It very hurt to me! Pleaseee.

P/S: Ayah saya sakit, bukan lain....

DearAyah, I miss you. Really really miss you. Harap Ayah cepat sembuh tau. Ayah kurus sangat. Ayah kuat Kite pun kuat. Ayah senyum kite doule senyum. Please ayah, kak selalu manja dengan ayah. But now.... nothing. My Life nothing without you. Really need you. Ayah semangat saya. Ayat pendorong saya. Saya Nak Ayahh. Kenape sekarang? Ye saya tahu, Allah akan surut malaikat tarik nyawa bila bile. You must be strong. Saya rindu nak lepak dengan ayah samil tengok bola. Now, a few days, eid will be come. Without YOU!! Before eid ayah mesti nak pasang pelita. cat rumah, But now. saya buat sendiri. Ayahhhh. Hampir tiap hari saya ayah muncul dalam mimpi saya. Saya tak tahu nak descripe mcm mane mimpi tuh. Mybe petunjuk ayah akan sembuh! Hope so. InsyaAllah. Ayah datang dalam mimpi selalu senyum. Bile saya kejar, ayah hilang! Kemane??????

Hmmmmmm. Masih ada kenangan yang dapat ubat kerinduaan di hati saya.


I miss you :)

You're my strength.




Ayah saya reti posing okay. Awak ade? takde diam :)

Hope so u will be better before this.
Saya tak mahu sesiapa lagi dah kecuali AYAH !!


Goodnight everyody  :)
Assalamualaikum.