You Don't Know Me
You Don't Know Me!

Do you know me ?.



Bonjour . welcome here . Please be nice with me. IM WARNING YOU ! Smile ツ
Bonjour! Welcome here. You don't know me. So don't judge anything 'bout me!Just Keep Calm And Love Me. Have enjoy read this blog!

Dah nak raya!!

Assalamualaikum.

Hehehe, Orite. Pejam celik, pejam celik tinggal dua minggu je dah nak raya. Sure korang dah beli baju raya kan? kalau belum mesti last last minute carik and saiz pun dah takde. Am i right? Kikiki. Orite Nak wish ni.



Selamat Hari Raya. Mintak ampun kalau ada salah silap. Saya ni manusia biase yang selalu melakukan kesilapan. Tak nampak mane silap and salah. Harap tak simpan dalam hati. kalau marah just btau. Nnti saya ubah lah. Selamat bergembira!!


Orite. Tahun ni raya tak best mane pun. Ayah kat hos. Mama sure lah busy uruskan ayah. Sape nak masak?kakak lahh jadi mangse and saya pun kene tolong dia. Haissh. Dugaan betol bulan puasa ni. Saya pulak kene chicken pox. Ya Allah. tambah lagi dugaan untuk saya.

Selalu dengar '' Allah takan bagi dugaan kat hamba dia kalau hamba dia tak kuat untuk hadapi'' Oritee. Mama pun ade cakap. Ermm. bersabar cara yang terbaik untuk bulan puasa ni. Ade yang cakap zaty tak raye tahun ni sebab muka kene chicken pox. Hai*sigh* Raya nk mintak maaf bukan nak ape pun.

Orite. Sampai sini saje. Selamat menjalani ibadah puasa. Tinggal 2 minggu je lagi. Tahan k wahai blogger sekalian. *Senyum*

Salam Ramadhan!!