You Don't Know Me
You Don't Know Me!

Do you know me ?.



Bonjour . welcome here . Please be nice with me. IM WARNING YOU ! Smile ツ
Bonjour! Welcome here. You don't know me. So don't judge anything 'bout me!Just Keep Calm And Love Me. Have enjoy read this blog!

Soalan Safiyy ^

Assalamualaikum^

Korang mcm mane ? Haiyaa , Sihatt kea tidokk ? Hidup aku semakin hari maken mengkusut kn kepale sseyy . Whatever , Tak penting nk citoo kat sini ;) 

Ini mehh sini zaty nk jawab soalna membe zaty . Suke nengukk blog SAFF , Alolo , Swead gitu LOL :D Ary tuhh dye tag Zaty lakk ;)

So, dengan besar jntung segengam penumbukk nehh (!) Ehhh , Yeke ? Hahahhaa , Bukan otakk kea ? Saje jew ^ Orang nak jwb lahh , Soalan Soalan yang Saff bagi nehh XD .

^Single or Couple 
-Alamakkyaii , I have to honetly eahh ? Err , Errmm , Couple and available . Hahahahaha ;/>

^Friends or Lover ?
- Errr, agi zaty Friends , Soe My Love , Dari hati jawab soalan nehh !

^Harry Potter or Narnia ?
Yessss ! Saff pandaii carikk soalan , Of course Narnia ^ harry Potter pun minatt jugakk . Tapi kurengg , Macam ngarut kekadang ! Kalo da best , Best cgt LOL (Y) 

^Tea or Coffee ?
-Tea ! coffee tak minumm . Pahitttt !

^West or East ?
-I don't know lahh saff XD

^Simple or Beautiful ?
-Simple is Smart LO ^/;> 

^Merlin or Supernatural ?
Both of them awesome ! Superb ^ How about you Saff ?

^Candy or Chocolate ?
- Awww <3 Both of them not , Chocolate make me queasiness  [!]

^Piza or Burger ?
- Pizza , More cheeze more fun . Ohh , I dont't know what i type , it's nonsense ? Right ? Ermmm ^ Nevermind !

^Sleeping or Eating ?
- Ohh I love them ! make me FUN actually yeahh >

Soalan yang Safiyy bagi AWESOME !

Tengs yewwww ;D


K Bhaii ><
Zatty Fyona ^