You Don't Know Me
You Don't Know Me!

Do you know me ?.



Bonjour . welcome here . Please be nice with me. IM WARNING YOU ! Smile ツ
Bonjour! Welcome here. You don't know me. So don't judge anything 'bout me!Just Keep Calm And Love Me. Have enjoy read this blog!

Bende yang aku nak mase birthday aku ~

Assalamualaikum ,

Yuhuu ~ Hehehe , Apesal larh tajukk aku nehh MEMINTA sangat ekk . Macam mintakk sedekah puns adee ~ huhuhu , tade larh , Actually aku takud la nk smabut birthday aku , Huhuhu . Almaklumlarh , da tue , bdan jew kecikk ^^, Hahaha . Kesah pulakk aku , Aku kira makan byk jugakk hape :-P
Sape knl aku , Mang tau larh ken , satu hari aku mkn bape byk kali . Hehehe .

Apee bende eakk yang aku nakk ,

; Nak iPhone
; iPad
; Blackberry
; Happy family 
; Blog Tantekk **
; Pakwe setia (Merepekkk)


Hahahah . Tuh duet duet ! Aku tanak ,
Aku just nak someone happy ken aku , Betol betol happy ,

Aku nak 8A1 ! Insyaallah ^^, Sempena birthday aku nehh , Aku nak berazam , Jadi budak baek siked dari sebelumm nehh , Insyaallah dear </;

Bende paling aku nak , parent aku layan aku baek :-)
Baju Elmo *ergghh , Gile nan Baju Elmo wehh , Hurm , bile tah nak dapat , Carikk tak jumpe :'(
Aku harap aku dapat satu video , yang bole buad aku kenang sampai aku menghembus nafas yang terakhir ! Tak kesa larh BFF aku kea , Pkwe kea ? Parent aku kea ? Bentuk nasihat mybe ** Tak puns hape hape jew larh :-) Jeles nan membe aku nehh , Dapat Video dari awekk dye , Hahahah

Itu sume tak berape nak penting . Just nafsu aku ,
Aku betol betol nak rase tenang , Senyum selalu , Aku tahu , Aku semakin tua , Jadi , Tak sala kan kalau aku open ken lagi pikiran aku yang kolot tuh :'( Hope can get better than yesterday ! Yes ~ i will !

Assalamualaikum ~