You Don't Know Me
You Don't Know Me!

Do you know me ?.



Bonjour . welcome here . Please be nice with me. IM WARNING YOU ! Smile ツ
Bonjour! Welcome here. You don't know me. So don't judge anything 'bout me!Just Keep Calm And Love Me. Have enjoy read this blog!

Aku angin ?

Assalamualaikum !

Selamat malam , gembira plus sedih plus macam macam perasaan skg nehh . Nak tahu knpe ?
Tgu larh esok aku post !

Okay . back to the title an . 

Aku angin ? Knpe angin pulakk kan ? Semenjak due tiga empat lima menjakk nehh an , Aku da tak on9 , Pehh , penuh , semak FACEBOOK aku =,=''

Aku pergi menengkan diri larh korang , Hahahhahaha :-) *poyo sajewp aku nehh :-)
Hurm, Aku pergi work work larh . nak sara anakk . Anak tekakk . Huahuahua . Tade larh . Kiding waey .

Aku nk beli brg skula , Takan nk guna duet mak bapak kan . Lau setakat RM50 , Tape larh jugakk . Bole bodek bodek lagi an . Nehh bende aku nk beli dlm 20+  --> 40+
Hahahahaha :-) Aku puns tatau lau apesal bende aku nak tuh mahal weyy . padahal baru 2 barang apee aku nak nehh . Errr . pape jewlarh .

Coz tuh aku pergi merantau . Hahahaha :-) Pastuh , pergi naek moto nan mkcik aku ,
Time naen moto bole dye kate , dye bawakk angin =,=''
Aku da pelikk jew . Dye kate bawakk aku tak rase pape . Hurm , Aku puns gelakk larh ,


Padahal da bengang jewp dye cakap mcm tuh . Macam larh aku nehh ringan sgt eakk .
Dye tnye berat aku berape . Aku jawap larh . Hehehhehe .

39 KG 


Hahahahhaha :-) Berat hape ,*berat yew kan ??* Hahhahaha

Sungguh , Teramat segan weyy . Berat aku cume tuh >,< Macam tak caya . Tapi tape larh . Mang kenyataan berat aku cuma ciputt mcm gitu kan ? terima seadanya :-) 

Mesti korang ketawe kan ! Kan ? ermm . Suke hati larh . Nak ngtuk kea hape ? Tuh diri aku . Aku nk berat kan tak bole . Korng tnye larh SapeSape yang knl aku dalam dalam nehh . Aku makan 7 kali weyy sehari . Kekadang lebihh . Yang pasti tengah malam WAJIB makan =,=''

Hahahah . Sudahh . Aku da mengarutt laen ! 

Awwww <3
Lot Of Love Capital S *Opsss .
Salah , Da tukar orang lol :-D